Happy holidays (Sarbatori fericite)

December 22, 2012 Sam 0 Comments

Desi a trecut numai o saptamana de cand nu am mai publicat nimic pe blog, va marturisesc ca am simtit un dor pur de a scrie, de a realiza retete si bineinteles, de a impartasi cu voi informatii. Si poate am simtit aceasta absenta, mai lunga decat a fost in realitate, din cauza ca in aceasta perioada premergatoare sarbatoarei de Craciun suntem cu totii putin mai ocupati, iar timpul zboara cat ai clipi... Insa, promit ca in curand am sa revin in forta cu multe alte informatii si retete care mai de care mai sanatoase pentru a incepe cu dreptul in noul an.

Pana atunci eu va doresc tuturor un Craciun fericit alaturi de cei dragi! Si fie ca acesta sa fie plin de iubire, pace, lumina si caldura in suflet! 

Toate cele bune,

                        Alina

Via internet

0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: