Tort vegan, proteic și delicios

November 25, 2018 Sam 0 Comments

Duminica e pentru relaxare, pentru reechilibrare, pentru deserturi și răsfățuri. Am pus castane și dovleac la cuptor, miroase a iarnă în casă, cât îmi place. Mi-am făcut o mască facială și în timp ce o las 30 de minute pe față și ascult muzică instrumentală de Crăciun vă scriu rețeta unui tort vegan, proteic și delicios. E diferit de ceea ce am făcut până acum pentru că nu e raw în totalitate; obișnuiam să fac doar raw vegane torturile. Sunt contrarie ideei de a fierbe fructele, însă, rareori, în anumite circumstanțe, se merită.

Acest tort conține pere fierte în apă cu mirodenii, în rest tortul este raw (crud). Tocmai această deosebire îl face delicios; blatul crocant îmbinat cu crema de cocos netedă și perele delicate îmbibate în apa condimentată... Mmm.


INGREDIENTE BLAT

2 căni fulgi de ovăz
1 lingură pudră carob
1 cupă proteină vegană de cacao (firma Bulk Powders)
1/2 cană ulei de cocos

Toate ingredientele se adaugă în robotul de bucătărie și se mixează.
Compoziția se așează în forma de tort inel, se presează cu degetele.


2 pere mici/medii
500 ml apă (cantitatea depinde de dimensiunea vasului)
scorțișoară
nucșoară
turmeric

Se pune apa la fiert și se adaugă mirodeniile (scorțișoară, nucșoară, turmeric).

Perele se decojesc și se pun întregi în apă la fiert timp de 30 de minute.

Când perele sunt gata fierte se taie în jumătate și se așează deasupra blatului.


INGREDIENTE CREMĂ

200 ml lapte cocos conservă
(doar partea groasă din conservă - am folosit lapte cocos bio firma Rapunzel)
50 g cremă cocos bio firma Rapunzel

Ingredientele se amestecă la foc mic într-un vas de gătit.
Se adaugă după gust sirop de arțar.

Crema se toarnă peste blatul cu pere. și se pune la frigider pentru minim 2-3 ore.



Vă doresc o duminică plăcută!


Cu drag,

              Sam


0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: