Ciocolata raw vegana cu iz de copilarie

April 28, 2020 Sam 0 Comments

Bună tuturor, bine v-am regăsit! În 21.01.2015 am făcut prima rețetă de ciocolată raw vegană. A fost ceva wow, o explozie de savoare și o bucurie enormă că mâncam ciocolată naturală, sănătoasă, făcută de mine în mai puțin de 10 minute.

De atunci am tot îmbunătățit rețeta; am făcut-o mult timp. După care mult timp am făcut pauză - nu simțeam nevoia de dulce sau de ciocolată. Recent am revenit pentru că mi-a venit ideea să încerc o variantă cu iz de copilărie :)

Când eram mică îmi plăcea mult ciocolata cu orez expandat. Așa că am zis „ce e așa greu să adaug orez expandat fărămițat în compoziția clasicei rețete raw vegane?”. Zis și făcut 😀

Vă încurajez să încercați, merită.

* Rețeta inițială de ciocolată raw vegană 





INGREDIENTE

- 1 cană cacao crudă (sau 1/2 cană cacao și 1/2 carob - pudră de roșcove)
- 1/2 cană sau 1/3 cană ulei de cocos topit
- 1 lingură miere (sau sirop de arțar)

INSTRUCȚIUNI

Topește uleiul de cocos prin baine marie sau încălzește-l câteva secunde dacă e solid.
Adaugă toate ingredientele într-un bol și amestecă ușor până sunt bine combinate.
În formele dorite fărămițează orezul expandat și toarnă deasupra ciocolata.
Pune la frigider pentru cel puțin 30 de minute.

       




















Dacă încercați rețeta scrieți-mi un comentariu sau postați poza pe social media și dați-mi tag să văd și repostez la mine pe story.

Mulțumesc 🙏



Cu drag,

             Sam




0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: