Canal Youtube | Antrenament umeri

January 13, 2019 Sam 0 Comments

Bună dimineața! N-am mai vorbit demult despre fitness aici pe blog, însă cei care mă cunosc sau mă urmăresc pe instagram știu că mă antrenez continuu de mai bine de cinci ani. E parte din stilul meu de viață, dar e și jobul meu. 

Dețin un studio wellness & fitness privat, exclusivist unde îmi desfășor cele trei pasiuni ale mele: fitness, nutriție, psihologie. Am scris într-o postare mai veche povestea mea de suflet despre acest proiect. 

Astfel am realizat un cont youtube cu numele studio-ului, Wellness by Sam studio, unde încarc diverse video-uri cu antrenamente personale sau cu studio-ul. Ultimul antrenament pe care l-am avut, de umeri,  îl găsiți mai jos sau pe canalul de youtube. 

Dacă vă place, nu ezitați să dați un like, share sau subscribe. Vă mulțumesc 💪

Și nu uitați, sportul nu e menit să fie ceva făcut cu greutate, doar atunci când greutatea corporală e în dezechilibru, ci e menit să ne ajute să ne simțim bine, atât pe interior, cât și pe exterior.

Dacă doriți să vă antrenați cu mine, mă puteți contacta pe www.wellnessbysamstudio.com.

Instagram personal: wellness_by_sam
Instagram studio: wellnessbysamstudio

Duminică plăcută!

Cu drag,

             Sam


 

0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: