Brânză raw vegană

October 21, 2017 Sam 0 Comments

Am scris în 2012 un articol despre lactate - nu mi-am schimbat părerea vizavi de cele spuse atunci. Te încurajez și pe tine sa-l citești, dar să nu te oprești aici; citește în continuare, cercetează, convinge-te; formează-ți propria opinie. Și apoi întoarce-te aici să vezi rețeta următoare de „brânză” vegană :)

Am întâlnit multe persoane care se luptă cu poftele. Categoria care se luptă cu pofta de dulce; în acest sens am încercat prin fiecare rețetă publicată să ofer opțiuni sănătoase de dulce. Pentru detalii poți accesa pagina Sweet tooth din meniul principal.

Pe de altă parte la fel de des întâlnită este categoria care se luptă cu pofta de „sărat”. În mod special fac referire la brânză pentru că multe persoane mi-au spus că nu pot renunța la brânză. Eu nu simt niciun fel de „dor” față de lactate, însă, pentru acele persoane care simt, dar și pentru curiozitate personală, am zis să încerc brânza raw vegană. Iată rezultatul:


Pentru 2 porții medii

1/2 cană caju crud 
1 linguriță busuioc uscat
1 linguriță oregano uscat
1 linguriță sare de mare
1 1/2 linguriță amidon de porumb
3 linguri fulgi de drojdie
1 lingură suc de lâmâie proaspăt stors
1 linguriță sirop de arțar sau agave
1/2 cană apă

Adaugă toate ingredientele în blender și mixează.

Pune pe foc 1/2 cană apă. Adaugă 1 1/2 linguriță de pudră agar agar în apă și amestecă.

Toarnă în apă compoziția din blender și amestecă până devine o cremă aproape solidă.

Toarnă crema în formele dorite și pune la frigider pentru minim o oră.

* Eu am folosit forme din silicon.


Poftă bună!

Soluții și alternative există întotdeauna, important e să ieși din zona de confort.


Cu drag,

             Sam

0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: