Cum să faci lapte de ovăz homemade | Oat milk homemade

February 03, 2019 Sam 0 Comments

Bună dimineața! Am postat ieri pe pagina mea de instagram poze cu lapte de ovăz și am promis că voi scrie rețeta. Cum să faci lapte de ovăz homemade va urma, mai jos :) Stay tuned. 

În 2012 am scris un articol despre lactate, de atunci, eu, chiar și mama mea, consumăm numai lapte vegetal. Întotdeauna am cumpărat laptele vegetal, multe sortimente: de migdale, alune de pădure, caju, cocos, orez, ovăz, hrișcă, soia...

În trecut făceam lapte din caju, însă, după ceva timp am revenit la cumpărat :) e mai comod :)) Ieri am zis să încerc să fac lapte de ovăz, nu am făcut niciodată. A ieșit foarte bun și e extrem de ușor de făcut. 

Cât mă ține? Nu știu cât va dura până voi cumpăra din nou lapte vegetal :) Dar știu că acest lapte e mai convenabil ca preț față de cel din caju - caju fiind mai scump.

Exemplu: caju-ul e aproximativ 74 de lei kg, iar fulgii de ovăz sunt aproximativ 6 lei kg.



INGREDIENTE

100 g fulgi ovăz
apă pentru pus la înmuiat fulgii

2-3 linguri îndulcitor după gust 
(miere, sirop de arțar, sirop de curmale)

1 l apă filtrată

opțional scorțișoară

-----------------------------------------------------

Puneți fulgii de ovăz la înmuiat timp de 30 de minute.
Turnați fulgii și apa în blender, adăugați îndulcitorul și mixați.

Trebuie să aibă consistență lichidă (mai adăugați apă dacă e necesar).

Turnați laptele în borcan/sticlă de sticlă. Păstrați la frigider maxim 3 zile.


* Puteți folosi laptele la micul dejun cu cereale integrale și fructe sau în smoothie-uri.



Duminică plăcută!


Cu drag,

             Sam

0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: