Mai multe despre mine și despre Wellness by Sam studio

February 16, 2019 Sam 0 Comments

Astăzi vreau sa vă povestesc mai multe despre mine, despre ceea ce fac eu și ce reprezintă Wellness by Sam studio. Eu sunt Sam (inițialele numelui meu). Mi-a făcut întotdeauna plăcere să ascult lumea, să o ajut. Așa s-a născut prima mea meserie, cea de Psiholog clinician / Psihoterapeut de familie și cuplu. Apoi, schimbându-mi stilul de viață, după vizionarea unui documentar numit ”Food matters”, am observat diferențe la nivel de energie și sănătate. Așa am început cea de-a doua facultate, cea de medicină, specializarea Nutriție și Dietetică. În același timp am început să fac sport. Ora de fitness în fiecare dimineață înainte de a merge la facultate la ora 8.

După 2 ani de fitness acasă, am început să merg la sală. În fiecare seară mergeam la sală. Acolo am descoperit pasiunea pentru bodybuilding / ridicare greutăți. Și pentru că îmi place să ajut pe alții, inevitabil am fost atrasă de ideea de a deveni instructor de fitness / antrenor personal. Și astfel, în 2015 mi-am luat diploma de instructor de fitness și personal trainer. Știam că cele trei meserii merg mână în mână, se leagă perfect: minte, spirit, corp. Pentru a trăi o viață echilibrată și armonioasă e nevoie de cele trei: să gândim corespunzător, să hrănim corpul cu cel mai bun combustibil și să facem mișcare.

Mi-am dorit mult un loc în care pot uni cele trei pasiuni ale mele. Astfel s-a născut Wellness by Sam studio. Nu e doar o sală unde vi să faci sport/mișcare. E mai mult decât atât. E un loc în care omul/persoana este văzută ca întreg și vindecată holistic. Astfel, în abonamentul de Fitness e inclusă dieta personalizată, lista de cumpărături, rețete, recomandare suplimente naturale și consultanță nutrițională 24/7. De asemenea, e inclusă consilierea psihologică și antrenorul personal. Toate acestea într-un spațiu privat, intim, unde ești numai tu cu mine în sală. Pe de altă parte, pentru cei care doresc doar nutriție sau doar psihologie, există tarife separat pentru acestea, fără abonamentul de fitness.


Spațiul oferă o garderobă de lux unde te poți schimba și face duș singur/singură în liniște; apă alcalină, gustări sănătoase, ceai, lumină naturală, muzică ambientală, aromaterapie și cărți de citit. O oază de pace, spun eu. Un centru wellness. Un loc în care atunci când intri te eliberezi de probleme, tensiuni, și pleci ca nou, încărcat de energie.

Dacă ai visat vreodată să fii singur/singură într-o sală de fitness, atunci acesta e locul pentru tine. Timp de o oră toată atenția este focusată pe tine și bunăstarea ta. 

Eu mă implic total și fac tot ce e posibil ca tu să devii cea mai bună variantă a ta, însă, partea cea mai importantă ține de tine, să pui în practică tot ce afli, mai ales când nu sunt lângă tine. E o colaborare în care ne întâlnim la mijloc.

Dacă dorești să lucrăm împreună, contactează-mă, sau dacă cunoști pe cineva care ar putea beneficia de serviciile oferite, te rog, dă informația mai departe. Mulțumesc!

Detalii despre Wellness by Sam studio și Contact găsiți aici.

Video-uri cu antrenamente/sală găsești pe pagina mea de Youtube: wellness by sam studio. 


Vă aștept cu drag,

                             Sam

0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: