New Year's Eve resolutions. Ganduri in Ajun de An Nou

December 31, 2016 Sam 0 Comments


31.12.2016 - văzând aceste numere pe ecranul calculatorului meu m-a pus pe gânduri:
* cât de mult am învățat de la începutul anului
* cât de mult m-am schimbat

Știu că eu îmi scriu propria poveste prin fiecare alegere pe care o fac la fiecare pas:
* învățând ceva nou în fiecare zi
* descoperindu-mi scopul
* ajutându-i pe alții
* lucrând la cea mai bună variantă a mea
*mâncând sănătos
* antrenându-mă în fiecare zi la sală
* fiind pozitivă

Și mai știu că anul 2017 va fi de poveste pentru că depinde numai de noi să fie astfel.

LA MULȚI ANI!!!



ENGLISH VERSION

31.12.2016 - seeing this numbers on the screen of my computer got me thinking of so much things: 
* how much I've learned since the begining of 2016
* how much I changed

I know I am writing my own story by every choice I make every step of the way:
* learning something new every day
* finding my purpose 
* help others
* work to my best self
* eat healthy
* workout daily
* beeing positive

I also know that 2017 will be a Tale Year because it depends only on us to be so. 

 HAPPY NEW YEAR!!!


0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: