Am revenit în forță cu noutăți

February 18, 2017 Sam 0 Comments

Bună din nou :) Am revenit în forță cu noutăți. Am urmat un curs despre promovarea site-urilor web (SEO) și am învățat câteva lucruri. Prin urmare veți observa unele modificări, printre care: eliminarea traducerii în limba engleză pe aceeași pagină precum o făceam până acum. Deocamdată voi rămâne strict la articole în limba română.

O altă noutate la care țin mult este implementarea ”Programului de transformare” pe care îl puteți vizualiza în meniul Home al site-ului, unde veți găsi detalii despre program și ce cuprinde acesta. De asemenea am adăugat un buton de ”Contact” prin care putem comunica. Și nu în ultimul rând, am făcut modificări la secțiunea ”About” cu adăugiri considerabile despre persoana mea.

Vor urma bonusuri și alte schimbări. Rămâneți aproape :)


0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: