Tiramisu Vegan, fără zahăr, fără coacere

July 02, 2017 Sam 0 Comments

A trecut ceva vreme de când am scris ultimul articol... Guilty. Dar după ce veți gusta acest deliciu sunt convinsă că veți trece cu vederea asupra absenței mele :)

Această rețetă era de mult timp în vizorul meu, îmi doream să o realizez, dar mi se părea o rețetă complicată care, mai ales, conținea o mulțime de ingrediente nesănătoase. Eu îmi doream varianta vegană și fără cafea. Așadar, iată Tiramisu-ul meu :)

Se prepară destul de rapid și e realizat doar din ingrediente naturale, fără zahăr, fără coacere. Totuși nu e recomandat copiilor datorită celor două ingrediente dătătoare de energie (guarana și cacao).



Pentru 3 - 4 porții 

10 linguri fulgi ovăz
10 curmale (înmuiate în prealabil)
1 linguriță pudră Guarana
1 linguriță pudră cacao

Se mixează toate ingredientele în robotul de bucătărie. Compoziția formată se presează pe fundul unui vas de dimensiune mică. Se pune la frigider.

50 g migdale crude
10 curmale (înmuiate în prealabil)
1 linguriță pudră Guarana
1 linguriță pudră cacao

Se mixează toate ingredientele în robotul de bucătărie. Compoziția se presează cu degetele într-un vas separat și se pune la frigider.

100 g caju (înmuiat în prealabil)
1 lingură cremă de cocos
1 lingură miere
1/2 cană apă

Se mixează toate ingredientele în robotul de bucătărie.

Se scoate de la frigider prima compoziție, se toarnă deasupra jumătate din crema de caju și se pune din nou la frigider sau chiar la congelator dacă vă grăbiți :)

După ce s-a întărit scoateți de la frigider/congelator și așezați a doua compoziție deasupra. Apoi turnați cealaltă jumătate de cremă și lăsați la frigider/congelator.
Înainte de consum presărați deasupra puțină pudră de cacao.


0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: