Călătoria ne face mai bogați

October 27, 2018 Sam 0 Comments

Bună ziua! Astăzi vreau sa postez un articol despre călătorii. Nu am făcut-o până acum și sincer nu știu de ce am amânat atât pentru că fac parte din mine călătoriile. Iubesc natura, iubesc să mă plimb, îmi place să descopăr locuri noi, culturi diferite, îmi plac limbile străine... și mai presus decât toate, călătoria ne face mai bogați, e o comoară pentru sinele nostru. 

Atunci, dacă aduce numai beneficii... let's travel more often. Nu vorbesc despre cheltuieli majore, locații de lux, nici despre distanțe mari. Să pleci dimineața într-un loc nou și să te întorci seara acasă înseamnă tot „a călători”. Înseamnă să ieși din zona de confort (orașul tău, casa ta, zona ta cunoscută)  să îmbrățișezi necunoscutul. Poate însemna de asemenea revizitarea unui loc drag, un loc dătător de energie pentru tine.

„Oriunde te duci, du-te cu toată inima.” - Confucius

Un loc drag pentru mine este Porto Recanati, Italia (am menționat în articolul anterior). Însă în postarea de astăzi vreau să vă prezint un alt loc drag, Numana, Italia. Este deosebit de frumos, este genul de călătorie în care te poți întoarce seara acasă încărcat de energie - desigur mă refer la cei care locuiesc în Italia în zona Marche (pentru că e aproape de ei).

Am fost deseori în Numana, de fiecare dată mi-a făcut plăcere. Unele locuri sunt precum cărțile, le înțelegi mai bine la a doua sau la a patra citire. În plus, natura se schimbă (primăvara, vara, toamna, iarna), dar și noi ne schimbăm de la an la an. Cum ai privit un loc acum un an, anul acesta s-ar putea să-l privești altfel.



„Adevărata călătorie de descoperire nu înseamnă a căuta noi peisaje, 
ci a privi totul cu alți ochi” – Marcel Proust.



„Călătoriile au tendința de a intensifica toate emoțiile umane” – Peter Hoeg.







"Marea, odată ce și-a aruncat vraja , te ține prins în mrejele ei pentru totdeuna."
Jacques Yves Cousteau 




Sper că v-am inspirat să vizitați locuri noi, ori să revizitați locuri dragi. Vă doresc un weekend plăcut!


Cu drag,

             Sam





Credit: mulțumesc mamei mele pentru poze 💖

0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: