Best Exclusive Wellness Studio

November 22, 2019 Sam 0 Comments



Recent micul meu centru ”Wellness by Sam studio” a fost nominalizat la categoria „ Best Exclusive Wellness Studio ”.

Acest premiu reprezintă practic recomandarea şi garantarea celor mai bune servicii exclusiviste. Înseamnă încununarea carierei mele și nu pot decât să spun un mare MULȚUMESC, din suflet. Mă simt răsplătită pentru cariera mea de 10 ani în domeniul sănătății.

Dedic acest premiu mamei mele care mi-a oferit tot suportul și sprijinul de-a lungul carierei mele 💖

„Certificarea şi recunoaşterea centrului cu Sigiliul International Fitness Wellness & SPA Association (IFWSA) reprezintă echivalentul a celor mai înalte standarde internaţionale „Top quality” cu programe şi servicii de ultimă oră, de cea mai bună calitate, dar mai ales certificarea personalului care este clasificat la nivelul elitei mondiale din cadrul centrelor de acest gen, certificate, agreate şi recunoscute internaţional”.



0 commenti:

Leave a thought, a reflection or a wish: